Måndag

Usch, regn och rusk! Tycker det inte är nå annat än skitväder nu för tiden. Vart fan är du solen? Jag har knappt fattat att det är sommar, och vi är inne i Juli-månaden redan.. Sånna här dagar/väder är det faktist inte kul att ha hund! Men ut måste dom iallafall. Så vi får ta oss en promenad nu på lunch och i eftermiddag, och får hålla tummarna att det har slutat regna tills då. Men jag erkänner en sak, jag tycker det är lite mysigt/skönt att gå i regn ändå.. (Förhoppningsvis!!) klarar man sig ifrån regn, om man har regnkläder. Om inte så är det så skönt att komma in och ta en lång varm dusch efter det och sedan slå på en bra film. Jag har inget emot regn, men lite sol skulle inte. Iofs har jag inte semester v. 30 31 och eventuellt 32. DÅ kan solen få komma! Och speciellt när v. 30 när vi drar till Norge. Eller iofs får den vara framme HELA mina semester veckor! :D
 

SLUTA REEEGNAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (bild tagen ifrån google)
 
Jaja, får tänka positivt ändå. Sambon som är i Karlstad just nu säger att det är 23 grader varmt och solen försöker skina igenom. Hoppas det kommer hit. För om vädret håller så tänkte jag även ta ett träningspass med Maya senare i eftermiddag om jag hinner. För idag ska jag även hinna med en omgång i gymmet om det finns plats. Kanske är fullt vid 16 när jag slutar? Så... Gymma, träning & promenad står det på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0