Måndag

Hej på er.
Jag är mycket piggare än igår kan jag erkänna ;) Men det är väl inte så konstigt. Som ni läste igår så är det färdigt ätet med godis, snacks och inge läsk på vardagar. Kolsyrat vatten (jag älskar LOKA) är okej! Hittils har det gått bra, men iofs så har jag inte kommit hem än och ser allt gottgott.. Men jag ska vara envis och tänka "NEJ SARA, FY!!!!". :D Det kan faktist hjälpa, eller så blir jag bara mer sugen eftersom jag inte får. Men dom som har gjort detta förut säger att dom första dagarna är värst, sen går det bara bättre och bättre. Det återstår och ser.
 
Men idag så är det inte så himla varmt ute. Får nog bli en joggingrunda för oss eller en långpromenad (m. klövjeväska för Mayas del.) Vi måste komma iform till helgen eftersom vi ska på en officiell utställning i Rottneros. Men som vanligt krånglar det med PM och skit, hoppas mitt PM till lördag kommer idag! Har ringt till en om man har frågor, men mobilen går inte att ringa på och hon svarar inte på hemrumret.. Och mailen svarar ingen heller på. Men det är väl bara att skriva ut "kvittot" och dra dit ändå! Jag har faktist betalat, så det så!

Och sen en annan sak. Jag har faktist jätte lust att anmäla mig till en lydnadstävling. Maya kan faktist alla moment "helt okej", utom linförigheten. Och har jag en tävling att se fram emot, så kommer jag skärpa till mig med träning. Har liksom ett mål om ni förstår vad jag menar? Men isåfall får det bli en tävling efter den dära helg-kursen som är 25-26 Augusti. Vad säger ni, är det någon idé? :)

  
Min gosesnosegris, & jag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0