Onsdag

...
Idag lutar det åt en promenad med Alice & Lewis (Mayas pojkvän, i rätt färg+ras+storlek! Haha) om vädret håller. Hoppas! Och sen på eftermiddagen/kvällen så kommer det en fika-gäst. Sanna är det som är min gäst. Så fram med bullarna och måste köpa hem mer kaffe. Eller ska jag gå till lindholmstorpet och köpa fikabröd där? Hmm.. Det är faktist lite godare. Va längesen jag fick träffa denna köna, och vi har säkert hur mycket som helst att prata igenom! Eller jag vet att vi har det.
 
Och nu är det "bara" 2 tidiga mornar kvar, sen har jag semester. Dagarna är lätträknade nu! ;)


Kommentarer
Postat av: Sannniis

Var kul att ses, får försöka lite oftare! Tack för både kaffe bulle och mat sällskapet :)) puss

Svar: Ja självklart! Det vet du.. Ja det får vi! =) Pussssss!
Sara

2012-07-18 @ 20:25:03
URL: http://Sannaemiliapohlmann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0