Söndag

 
Hej på er!
Har haft en helt okej helg.. Men konstigt nog är jag helt slut idag, är så himla trött. Vad fan har jag gjort? Öh! Ingenting.. typ. Igår morse fick jag världens lust att ta en långpromenad. Så vid 8-9.30 tiden igår morse så tog jag och Maya oss en långpromenad bara sådär.. Blev 5.1 km.. Så underbart skönt var det! Och igår kväll var vi hundvakt åt Charlie (svärmors golden) och jag tog ut hundarna på en långis ca nästan 7 km. Sen drog jag ut med Ica en sväng, sen åkte jag hem. Men det bästa av allt, imorgon "går jag på" min semesteeeeer!!!! =D Lovely. Jag som är så trött! Och bara för att jag kan (inge jobb att tänka på alltså), så ska jag och Maya ta oss en långpromenad såhär på kvällskvisten! Jag menar, varför inte? ;D Haha.
 
Idag har jag även hunnit med en liten promenad på morgonen.. Sen tog jag och J frulle, sen slöade vi en stund. Och sen vid lunch tog jag med Maya ut på en träningsrunda på bruks. Sen bblev det en Karlskoga tur, för handling av mat. Och Johannes självklart ska ha lunch på donken.. Han fick som han ville. Sen blev det hem och jag fick mitt hår färgat/slingat utav Sanna! Tack super snälla goa Sanniiiis ♥

Såhär blev resultatet ↑ Skit nöjd!
 
Men som ni har förstått så blev det inge Norge-resa. Förbannade väder alltså! Hate you. Men istället så lutar det åt några "tripar" här i landet. På Onsdag bär det av till Ullared (lön den dagen ju!) och sen på Torsdag fortsätter vi till Göteborg för att träffa släkt.. Min, och sen hans släkt. Sen ska vi även hinna med Liseberg på kvällen. Kuuuuuuuul! Och veckan därefter så lutar det åt Stockholm, och gå på Vasa-museét! Jag har varit där för länge sen, men nu vill jag dit igen. Nu när jag förstår lite mer liksom ;) Haha. Historia var mitt hatiska ämne i skolan, men när det handlar om att få "se historia" så är det en annan sak. Ni förstod vad jag menade hoppas jag ;) Jaja, vi får väl se.... Det är semester och man tar dagarna som dom kommer. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0