Söndag

Jag har lagt ut bilder + resultatet på meriter ifall ni är intresserade. Som sagt, jag är otroligt nöjd!

Idag så har det varit en väldigt lugn dag. För lugn.. Maya tycker jag är super tråkig. Men idag gick jag upp vid 9, åt frukost och tog det lugnt lite. Sen frågade jag Ica om vi skulle kolla om skulle åka till gymmet och fixa gymkort. MEN med våran tur så var INGET öppet och det finns 2 gym. Men jag vill gärna ha ett gymkort, för det är bra och nyttigt att gymma. Jag behöver träna rygg, rumpa och lår!
Och sen på eftermiddagen så skulle Alice och Lewis komma på besök, men Alice mådde inte så bra idag så vi skippade det. Och då satte jag mig i soffan en stund och tänkte bara "vila-en-stund" men råkade slockna. Har varit seg hela eftermiddagen... När jag vaknade till liv så gick jag upp till datorn och gjorde det jag hade lovat - la ut bilder och resultatet ifrån igår. Och nu när jag har gjort det så ska äntligen Maya få sig en lite längre promenad innan vi ska till mamma och pappa för att äta på Raclette-mat. För er som inte vet så ser en Raclette ut SÅHÄR. Det tar en stund att äta, och det är mysigt. OCH det är så himla gott!

Nej nu trampar Maya mig på tårna. Dags att gå ut tycker hon. Hoppas ni andra har haft en bra helg.. Och hörrni, glöm inte. SOLSIDAN STARTAR IKVÄLL KL. 20.00! Heeeerrråååååå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0