Spår eller löptur?

Idag fick jag hem rådjurs-klövar. Undra om jag ska lägga ett spår åt lilla Maysan? Träna henne lite på spår. Hon tycker det är väldigt roligt och intressant, men hon är ändå lite avaktande i början innan hon liksom "kommer på" vad som ska göras. Men SEN är det superkul, då går nosen i backen hela tiden.
ELLER så får det eventuellt bli en löptur i eftermiddag. Det är perfekt väder för båda grejerna faktist! Det regnar inte, det duggar ytterst lite bara. Vi får väl se, gör det senare i eftermiddag isåfall. Om vädret tillåter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0