Tisdag

Idag har jag faktist hunnit med en heeeeel del.
Imorse ringde mamma och frågade om jag hade något planerat. Det hade jag väl, men det var inte så mycket. Så då frågade hon ifall jag kunde ta lill-prinsen i några timmar eftersom dom skulle till Sköllersta. Självklart svarade jag! Och vi tog oss en morgonpromenad, och efter det slöade vi hemma en stund.. Det kom en regnskur som inte var önskad. Förbannade väder, kan aldrig bestämma sig!
 
 
Men sen blev det frulle på fiket (igen!) fast denna gång med Linda. Vi pratade ikapp en del, och sen efter det så följde hon med hit och vi kollade gamla bilder samt filmer som jag har spelat in osv. Ja, vad kul man kan ha alltså! ;) Fan, nu kan jag sova med ett megastort leénde på läpparna ;)
Sen när Linda hade gått hem så blev det storstädning av huset. Plocka undan sånt där "bröte" som bara kommer fram sådär. Haha, och sen dammsög vi och moppade golvet. Jag böt även sängkläder så det ska bli så himla skönt att få lägga sig i en nybäddad säng! Love love love.
 
Och sen jo, har jag äntligen laddat hem en "träningsdagbok" till iPhonen så nu ska jag även börja hålla mer koll där på träningarna. Ska även leta rätt på någon annan träning jag får nytta utav. Kanske friskis&svettis igen?
 
Hmm, nej nu ska jag nog leta efter det jag ska och sen blir det dusch och soffhäng med min lilla stumpa. Husse ska faktist sova, eftersom han jobbar.. Men JAG har faktist 1,5 vecka kvar på semesteeeern!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0