I just wonder

Jag har redan märkt av på Maya att hon är annorlunda. Hon är seg, hon äter gräs ofta, hon "ferrar" runt (går runt, orolig..) osv. Exempel igår kom hon upp i sängen och låg där hela natten. Det brukar hon aldrig göra annars, förutom på vintern eftersom det är kallt då. Hon låg där, låg på mina ben och ville bli ompysslad/kliad. Undra om hon vill visa att hon ska löpa snart? Hoppas hon "håller sig" tills efter Söndag bara, då vi ska till Sandviken på utställning. Man får ställa ut en löp-tik, men det är inte så roligt för de andra som är med då. Jaja!
 
Men i förrgår fick jag hem massa hundmat, Priima's färskfoder kör jag med. Billigare än torrfoder! Lätthanterat och superbra för hundens mage, päls, avföring.. Ja allt! Är ni intresserade? Fick sälja en kartong så jag skulle få plats.. En 300l frysbox går fort att fylla upp, eller vad säger ni? ;) Haha! Iofs har jag 2 frysta fåglar (hela fåglar) 3liter fryst blod, 2 frysta fiskar och en påse frukostbröd som även fick ta lite plats. Men ja, ni ser ju själva ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0