Bilder - Träning + bad

Först började vi eftermiddagen med lite träning. Det gick faktist jätte bra! Läggandet+ställandet under gång är bra, hoppet är bra, inkallningen är bra, apporten är bra, platsläggandet är bra, tandvisning är okej (men måste öva mer på att en "främmande och hundvan" person ska kolla tänderna, hon blir så glad när någon hälsar). MEN linförigheten måste vi öva bättre på! Nu är det "bara" det som vi ska få till, sen är det tävling som gäller! Och undra om man ska försöka sig på en tävling innan sommaren är slut? Hmm... ;p
  Men när vi hade gått igenom alla moment så försökte jag ta lite fina bilder, ni får se själva ↓
  

Och efter våran intensiva träning på klubben så åkte vi till mina föräldrar och tog oss en tur till en liten sjö som dom har i närheten. Och så följde lill-killen med! Maya älskar vatten, och Rambo hatar vatten. Eller hatar gör han väl inte, men han badar inte gärna om det inte är JÄTTE varmt. Se själva.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0