Fjällvandring eller läger

Fjällvandring i Augusti som SSRK anordnar. Det skulle vara så otroligt kul, och jag har semester den veckan också! Vilken tuuuuuuur jag har. Så, frågan är.. Ska jag, eller ska jag inte? Läs mer HÄR. Det är en bit att åka, men det kanske är värt? Jag & Maya är sugna på nya äventyr!



ELLER så finns det ett läger i Norrtälje, och det är inte LIKA långt bort. Som sagt, någon som vill bli med? Men på detta kan det vara vilken ras som helst. Läs mer här; http://roslagenshu.se/kurser/lager/.




Och sen så åter igen har vi lägret som är i Karlsborg. Inte heller speciellt långt borta. http://www.tiveden.com/page8.html 




HÖR AV DIG! Äventyr är askul. Träffa nytt folk, nya hundvänner, prata massa hundprat och ha roligt tillsammans! Bolla ideér om träningar och övningar. Fan så skoj. Komigen nu vadfan! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0