Fredag

Endast 2 h och 14 min kvar tills det är helg. Och då bär det av till Örebro - äntligen! Jag ska då köpa/leta efter ett bra objektiv till min kamera.. Jag har med mig min kamera så jag kan nästan "prova" ut ett bra objektiv. Jag behöver ett objektiv så jag kan ta bilder långt bort Då slipper jag liksom stå så "nära" och ta bilder eller gå runt så mycket för att få bra bilder. Ah, ni förstår nog vad jag menar :)
 
Och sen efter Örebro resan blir det hem och inta soffläge och myspys med Maya och husse samt vila upp sig för imorgon. Imorgon är det eventuellt planerat på att dra ut och festa lite med mina vänner. Va ett tag sen jag var det, så denna helg är det nog min tur. Plus att det är NOSTALGI-helg här i Hällefors, då kommer The Jukebox och spelar. Och sen var det några andra covers band som också skulle spela. Men detta är på en scen ute typ, i en park så regnar det eller är halvdåligt väder så struntar jag i det. Regn är inte kul när man har "klätt" upp sig.. Så, är vädret okej så är jag supertaggad för imorgon ;) Det återstår och ser.
Men nu ska jag ta en "förkik" på nätet om jag hittar något objektiv som duger åt miiiiiig. Eller som passar till min kamera. Så ha en bra Fredag på er alla, om vi inte hörs något mer idag. Kram kram kraaam
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0