Fredag

Ja, igår var det student-firande. Jag åt så otroligt mycket smörgåstårta och fika igår så jag trodde magen skulle spricka. På kvällen blev det en långpromenad, gick lite extra långt än vanligt. När jag nästan var hemma så tog jag en annan väg, en omväg. Blev precis 7 km. Soffan var guldvärd efter promenaden ska ni veta :b 

Imorse var jag inte alls så glad. Johannes kommer hem 05.40 (min klocka ringer 06.00 i vanliga fall!!!) och Maya börjar skälla som en tok. Jag blev väckt, och höll på att skita ner mig och tänkte på vad fan det som händer. Då kom Johannes upp och la sig. Jag blev så sur och irriterad (ja, jag har ett morgonhumör!) så jag tog en lång morgonpromenad istället för det "vanliga" svängen som vi tar på mornarna. Men tur så har det humöret försvunnit, jag har vaknat till liv ;) Haha! Men jag kan lova er, Johannes var inte alls favorit imorse!
Men annars idag så tror jag att vi skulle vara i Sörälgen hela kvällen/eftermiddagen eftersom Johannes och hans far ska hugga lite ved. Detta skulle kommit för längesen, menmen. Bättre sent än aldrig ;) Då ska jag och Maya passa på att leka lite med Charlie och sen ta en långpromenad om vädret tillåter. Det är jätte fint just nu iallafall, men det är ju bara för att jag jobbar... *grr* Annars får vi väl bara nöja oss med lek&bus. Men undra om vi ska äta där också? Hmm.. Får ta och ringa till min apa och fråga vad han hade tänkt.

Annars får ni ha en bra Fredag. Och helg om vi inte hörs mer. Byebye! :*



Kommentarer
Postat av: erica

alla dina är ju så långt uppe i landet! Men ja, det är utställning i Ronneby=)

2012-06-15 @ 14:03:01
URL: http://biche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0