Helgkurs i lydnad

 
Äntligen har jag tagit steget att anmält mig till en helgkurs i lydnad med Lena Björnsson. Hon är otroligt duktig och har varit med på en hel del tävlingar. SM, VM etc. (LenasHemsida) Sen ska det bli spännande att få höra andras åsikter om vad de tycker om Maya. Sen att jag ska få lite tips och råd på HUR jag ska träna vidare i detta. Och om detta verkligen är Mayas grej. Hon är jätte duktig, men hon tappar intresset fort. Så det gäller att ha korta intensiva pass med henne! Annars blir det "hajkon-tajkon" (:
Jag frågade lite om boende till denna helg, och det fanns om man ville bo på klubbstugan. Men jag har tillgång till husvagn. Och det kostade ingenting extra, utan jag skulle bara maila dagen innan när jag hade tänkt att komma så skulle jag få el. Så, 25-26 Augusti är det Forshaga som gäller för en lydnadshelg! Ska bli spännande!
 
Och om detta låter intressant eller om ni också vara med, gå in -> http://www.forshagabk.se/Aktuellt/ och läs mer. Det finns platser kvar! Jag har en plats kvar i husvagnen om det skulle vara brist på sovplats! ;) Höhö! Kom igen nu!!! Det kommer bli roligt! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0