Lördag

Hej på er.
Blev ganska sent läggdags igår, det var absolut INTE meningen...
Men som ni kanske har sett i förra inlägget så gick det jätte bra idag, hon skötte sig fint. Och denna gång gick hon inte ur kopplet som förra gången! (HAHA, PINSAMT!!) Men jag är så himla nöjd med utställningen. Förutom när vi skulle bygga upp tältet, fan så det blev att blåsa. Sen fattades det pinnar och skit, gaaah! Men det gick ändå. På vägen hem tog vi oss en storhandling, fan så dyrt det blev.. Men mat fick vi iallafall :D

Annars idag så ska jag ta mig en långpromenad och sen bara ta det lugnt. Är helt slut! Och sen någon gång ikväll ska jag och hjärtat laga mat och efter det kanske det blir en sväng till min bästa vän för att fira henne. Hon fyller egentligen imorgon, men hon ska ha "släktkalas" ikväll! (: Jag var välkommen dit. Men jag sa att vi får se hur trött jag är ikväll.. Annars får jag ta det imorgon!! :D

Men nu ska jag hänga upp tvätten som jag har i tvättmaskinen, och sedan ta mig den dära promenaden. Och sen ska vi även säga grattis till den söta lilla Wille som blir hela 1 år idag. Grattis! Men ha en mysig lördagskväll. Kram!


Kommentarer
Postat av: linnea

Grattis till det fina resultatet på utställningen :)

2012-06-02 @ 20:20:21
URL: http://tassarna.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0