Midsommarhelg

Ja, det är fortfarande massa midsommarfirande. Och jag kan säga att jag har sjukt många bilder tagna. Och många roliga, och många lagomt roliga ;p Men jag måste fan erkänna att jag verkligen måste skaffa mig ett bättre objektiv till min kamera. NI MED KAMERAKUNNIGHET!!!! Någon som har förslag på ett bra objektiv? Jag har en Sony Alpha A35, och objektivet är 18-55. Det är orginalet, men behöver ett större som sagt. 
Tips någon? Inte allt för dyrt. Lagomt är bäst. Tack.
 
Men hur har ni annars haft det? Hittils alltså, helgen är inte slut än ;) Jag har haft det superbra, men det är en dag kvar. Sen är det back to buisness. Och imorgon kanske det bär av till Örebro för att köra moster m. 2 kusiner till tåget eftersom dom ska hem till Göteborg. Men det får vi allt se hur morgondagen ser ut.
Men bilder från denna helg kommer ut när jag har orkat lagt ut alla bilder på datorn. Har en dag kvar att plåta. Tiihi! Men nu ska jag ner och slå på en film och inta mysläge.. För här verkar det inte hända speciellt mycket.
Ha en bra Lördagskväll. Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0