Söndag

Hej på er.
Idag var jag och brorsan in till Örebro och handlade presenter. Min Icus fyller idag, och min pappa fyller på fredag. Så, vi kan väl säga såhär att jag är typ bankrutt... Dyr present! Men pappa är den bästa och då ska han ha dom bästa sakerna! ♥ Och så hittade jag 2 saker till mig själv som ni såg på förra inlägget! ;) Hihihi!
Sen efter det åkte jag hem, va hemma en stund sen så kom Sanna en stund och fikade och pratade. Och när jag hade kört hem henne tog jag mig en promenad till mor och far, sen fick jag med pappa på tillbaka vägen. Men han vek av lite tidigare eftersom han skulle hem och se på film. Jag tog Maya och körde lite träning här på gården. Apporteringen och läggandet körde vi. Apporteringen börjar hon kunna, läggandet går bättre och bättre. Så imorgon lutar det åt att träna in hoppet! Hopp, sitt, hopp... Maya har nu intagit soffläge och hon snarkar redan så gott!



Husse jobbar, så jag har tvn och sängen för mig själv ikväll. (eller sängen själv tills han kommer hem inatt...). Så tjejmys! Men nu ska jag ropa in kissen sen se klart på filmen jag har börjat på. Pusspuss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0