Torsdag

Såg ni, jag har anmält mig till en lydnadshelg? Jag är så himla taggad till det alltså! Läs mer här.
 
Och snart är även denna dag över! Och då är det "bara" en dag kvar innan helg. Och idag SKA jag ner till klubben och träna lite hund efter jobbet. Köra igenom alla moment på LYD1. Det får bli ett kort och intensivt pass, annars tröttnar hon och då blir allt "hajkon-tajkon!". Vi behöver träna, Maya behöver få in linförigheten lite mer.
Änsålänge är vädret okej! Hoppas det håller i sig ett tag till. Och efter vårat pass så ska vi ta en promenad. Promenader är också bra, då kan man samtidigt försöka få in linförigheten medans man går.
Och i eftermiddag är husse borta, han ska med en vän till Karlskoga och hämta något. Och då lutar det åt att jag står för maten. Undra vad jag ska hitta på då? Jaaaa, vi får väl se. Kanske hawaii-kassler? Det är gott och enkelt!
 
Nej, dags att göra ett ryck innan hemgång. Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0