3 vänner..

Det var en gång en tjej som hade tre vänner:
En var fotbolls spelare, den andra var tennisspelare och den tredje var blind.
En dag när tjejen duschade så ringde det på dörren, så hon tog sin handduk och gick och öppnade.
Det var fotbolls spelaren som sa:
- Mitt lag vann en match.
Tjejen gratulerade sin vän, och gick och duschade igen.
Snart ringde det på dörren igen, hon visste inte om det var den blinde eller tennis spelaren. Så hon tog sin handduk igen, och gick och öppnade.
Det var tennis spelaren som sa:
- Jag vann en tennis match.
Tjejen gratulerade sin vän, och gick och duschade igen.
Då ringde det på dörren igen, och då tänkte hon att det måste vara den blinde, så hon skippade handduken, och gick och öppnade.
Det var den blinde, och när hon hade öppnat sa den blinde:
- Du borde gratulera mig, för jag har fått min syn tillbaka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0