Fredag

Fredag, Fredag, Fredag.. Du är så efterlängtad, mer än vad du tror :D

Idag funderar jag på att "jobba in" min lunch och ta ut lite "tid" som jag har tjänat in. Är så himla trött idag, så jag ska nog gå hem tidigare ifrån jobbet.. Perfekt dag att gå hem tidigt på. Och inta freeedagsmys med Maysan och Sassy!
Jag tror även att Johannes ska jobba extra ikväll.. Fan, jobbkåte jävel! :b Så jag får nöja mig med tjejerna, det duger helt klart för mig :D Jag ska nog även tillaga en god måltid, och ta fram en superbra film och bara njuta av helgen. Bra idé va?

Ha en bra Fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0