Måndag

En sammanfattning utav min lugna helg..
Fredag: Ja, då kom faktist denna dam till mig och jag fick bilen såld! Sen på kvällen kom Tolan till mig och ville umgås lite. Så mysigt så! Vi kollade på film, och en asbra film. Vi såg på den nästa sista filmen utav Twilight. The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1. Så vi hade lite fredagsmys! (: 
Lördag: Jag blev med mina föräldrar till Örebro en sväng, råkade handla lite. Uuupps! Och på kvällen lagade jag och hjärtat god mat, och såg på melodifestivalen. Alltså, helt rätt låt vann. Fanns många bra, men jag tror att Loreen kommer att klara sig länge i Eurovision. Så heja Loreen!
Söndag: Ja, och på Söndagen så vaknade jag tidigt. Tog mig en långpromenad med Maya, blev 5-6 km promenad på morgonkvisten. Sen så åkte jag och älskling till Örebro, och som vanligt blev det mer handling.. UUUPPSSSS igen! (A). Men Maya fick bli med till Örebro, och hon fick faktist ett nytt gult sele ifrån Hurtta! ↓ 


Så på eftermiddagen efter Örebro-resan så tog jag och Maya en cykeltur för att prova på selet. (Tänkte lära henne att dra lite också, hon är så duktig så hon drar inte alls. Höhö) Det satt suveränt bra henne, så hoppas hon inte växer mer :p Och var inte heller så himla dyrt. Köpte det på "Djurens Center" i Örebro för 219 kronor. Tips för er som vill ge era hundar en annan slags träning ibland.
Och sen på Söndags-kvällen blev det en promenad med "hund-gänget" och sen åt jag och älskling god mat och spelde Bingo. Tyvärr ingen vinst, men det är mysigt att spela ändå (: Sen blev det film och läggdags. En helt okej helg har jag haft! Så puss på de som har varit inblandade.

Idag är det faktist Kronprinsessan Viktorias namnsdag. Grattis Grattis! Och det är även Måndag, och det innebär att det är en ny arbetsvecka som har börjat. Och idag ska jag till banken strax innan lunch för att sätta in pengarna som jag har fått för min bil. Då blir kontot glad! Sen ska vi se om Maysan har skött sig, hon är ju hemma själv fram tills min lunch. Men det tror jag nog hon har gjort. Men nu ska jag ringa och avboka tandläkaren som jag har tid hos i eftermiddag, och fixa lite annat innan frukost. BBL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0