Onsdag

Hej! Bloggar ifrån mobilen... Man kan nu byta kategorier när man bloggar härifrån.

Nej det blev inge arbete idag heller.. En extra vilodag är aldrig fel! Men idag rinner snorhornet och hes är jag än.. Är även ganska orklös.. Men det är bara att vila på. Men imorgon ska jag jobba varesig jag vill eller inte :b

Idag ska mamma åka in med min bil på besiktning, hoppas hon går igenom! För imorgon kommer hon som ska köpa bilen.. Pirrit! :) jag håller alla tummar och tår på att den går igenom annars kan jag förlora en tusenlapp.. :/ men nog om det.. Ska försöka få i mig lite frukost och sen tanka bilen åt mamma innan hon ska iväg. BBL! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0