Söndag

Kortfattat av helgen.
Jani, helgen har varit ganska rolig! =) I fredags blev det en långpromenad med Icus, sen så blev den kvällen lugn efter det. Igår så körde jag på Johannes, sen drog jag och Alice till Grythyttan för vi körde Emil. Sen blev det hem och lägga sig, men när jag kom hem så slog jag på en film att somna till. Det blev The Hangover, part 2. Skitbra!
Idag så blev det en cykeltur med Maya på förmiddagen, sen så blev det en tur till Sörälgen där Maya fick leka med svärmors goldenkille. De hade så kul så. Och nu vid 18.00 så ska vi gå med "hund-gänget". Det är ett gäng som samlas och låter hundarna träffas och gå ihop. Bra socialitets-träning för dom alla. Så, sen får jag skynda mig hem till bingon som börjar 19.00. Önska mig lycka till! :D


Här sitter Maya och är redo för cykelturen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0