Torsdag

Igår var det ingen bowling, det glömde jag tala om för er. Sry! Men de gör om i hallen, så alla matcher som skulle varit igår är imorgon istället. Så imorgon kl 18.00 ska jag och kusse-Robin spela. Håll tummarna!

Men igår blev det även en långpromenad med Icus&Creamy ♥ Pratade massa som vi hade missat, och vi bara gick och gick och gick. Blev ungefär 6 km igår. Skönt. I 2 dagar har jag haft en sån där" spontan or"k att jag skulle kunna gå hur mycket som helst. Är det vädret måntro? Får se om jag har samma ork ikväll. I eftermiddag kommer min kusin hem till oss, hon ville ha hjälp med lite grejer. Då är jag så snäll coh ställer upp på det, SEN får vi se vad som händer. Om man ska ta sig en promenix, eller inte. Jo en promenix blir det men frågan är hur långt det blir. Det återstår och ser när kvällen är kommen.




jag saknar dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0