Agility - Dag 4

Oj shit. Glömde jag skriva om Dag 3? Ups..

Men iallafall. Igår var det Agility återigen. Det gick faktist bra, men jag tror Maya är i en annan värld just nu. Hon har även fått sitt Scalibor halsband på sig, det stod att man kunde få biverkningar och så. Skyller på det, OCH att hon är i tonåren. Man vet ju själv hur man var då ;)
Men som sagt, det gick skapligt igår på kursen. Maya har nog även börjat fattat vad poängen är om man gör rätt. Gör hon rätt och så, får man beröm och leksak. Hon är även börjat "suga" (på ett bra sätt!) på tunnlarna och lär sig att hon kan springa ifrån mig på hopp.

Exempel; istället för att jag måste gå fram och visa hindret som står 2 meter framför mig så kan hon springa och hoppa på det själv. Duktig tjej! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0