Dagens!

Vill ni höra en dagens? Eller det är väl egentligen söndagens klanthet!

Eftersom dom håller på att målar vårat hus så tänkte Johannes vara snäll och ta bort gamla sladdar (gammalt hus, gamla grejer) som inte längre används. Han drog, han slet, han pysslade. Och självklart tog han med våran fiberkabel! Jag satte mig vid datorn på kvällen och tänkte "vadfan... Krånglar datorn nu igen?" Men då fick jag ett svar på den frågan. Fiberkabeln är av! Så inge internet, inge tv, inge iPad (för J, han bor i den när han är hemma) och inge dator. Tur jag har internet på telefonen och på jobbet. Men det var egentligen bra att hon drog bort den, fan så mycket nytta han gör och han är extremt social dessutom. Haha! Gör så fler ggr älskling!

Men Johannes ringde Telia på måndagmorgon och dom sa att innan Torsdag skulle dom fixa det. Idag är det Torsdag och inge fixat än.. Och igår när han ringde till Telia och frågade när dom skulle komma så hade dom varit i Hällefors och bytt fiberkablar och sånt.. Den där på Telia uppfattade fel, den trodde att det var "dosan" (eller vad det nu heter) som var trasig... Ajja, hoppas vi har tv ikväll eller senast imorgon. Det är ju bra program då ju... Och vi vill ju mysa i våran gosiga soffa! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0