Fredag

Idag ska jag gå hem tidigt. Redan kl 14.00 hade jag tänkt. Jag och hjärtat ska iväg till Örebro för att titta på Malins soffa och eventuellt ta med den hem. Så efter bilen har vi med oss en släpkärra. Så ikväll kanske vi myser ihop oss i nya soffan! :* Den är faktist såpass stor att till och med Maya kan få ett eget hörn. OCH så kan jag och Johannes ligga och sova samtidigt i den. Hahaha! Fast.... Det är bara HAN och Maya som är duktiga på att sova överallt..

Efter Örebro resan så ska jag bara hem. Hem och packa ihop allt inför morgondagen. Har inte hunnit med ett smack med packningen.. Självklart ska allt hända i sista minuten. Jag som hade tänkte att börja packa för längesen, men som vanligt blir det inte så ;p Men ja, jag känner att jag börjar bli gaaaanska nervös nu. Och jag ber verkligen på mina bara knän att vädret blir fint imorgon. HOPPAS INTE det blir sånt väder som det var idag, då blir jag aaarrgg... Och apropå imorgon, ingen som känner sig manad att bli med och hålla mig sällskap? Jag ska till Kristinehamn, åker i morgon bitti eftersom det börjar vid 8-9 :)


Nej, nu ska jag se till att jobba lite. Så jag kan få gå hem vid 14!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0