Fredag

Heeeeeeeeeeej!
Idag så är det planerat att ta det så himla lugnt, för jag är så himla trött. MEN vi ska eventuellt in till Örebro ikväll och handla lite på biltema. (hittar en del saker som jag behöver). JAG ska handla. Ja, och J älskar biltema så det är ett plus för han. Då blir han så gärna med. Men sen hade vi även planer på att gå på jensen's och äta supergod mat samt bio (om vi orkar). Var ett tag sen vi gjorde något mysigt ihop. Men vi får väl se.  Vädret ser ut att inte bli så himla fint, så det lutar nog åt att vi åker.

Och imorgon så ska jag till Bovik och få Maya klippt. Vårklippning där också.. Ska försöka få några bra bilder på henne - före & efter bilder. Sen ska jag även träffa Alice, och ta en promenad eller något roligt med henne. Kanske får jag rida om hästarna är snälla? Haha. Har inte riktigt frågat, men det märks (A). Men jag kan faktist rida.... =D
Och på Söndag är det lydnadstävling på brukshundklubben. Ska bli spännande, tänkte faktist åka ner dit och kolla. Tycker det är jätte roligt! Så ser min helg ut ungefär. Inge stressiga aktiviteter hittils! Ha en bra dag, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0