Hundbilderna ifrån helgen






!!! Hon har halsbandet på sig, jag vet! MEN det är så att vi är på ett ställe där man badar hundar bara. Ska ni gnälla över att halsbandet är kvar så kan ni lika gärna va tysta istället. !!!!







Och jag kan även berätta att Maya kan simma! Hon kan simma ut och hämta leksaken som kastas ut, MEN blir det för långt så vänder hon. Men huvudsaken är att hon simmar, för det var problem med i somras. Åh, min tjej. Matte är stolt! Sommaren börjar bra, undra hur det kommer sluta? Bättre? ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0