Lördag

Ja, vart ska jag börja?
Igår var vi lediga ifrån jobbet. Jag och Sanna tog iss en brunch på fiket och pratade ifatt en heeel del! Skönt det är att tala med dig. Sen så blev jag med över till grannen och efter det tog jag en promenad med Ica. Och det var fan sjukligt svart på himlen när vi gick. Läskigt! Fast just när jag tig bilden så sken solen. Se själva ↓



Och efter promenaden så åkte jag till mor och far som var och fiskade och var där heladagen typ. Sen på kvällen åkte jag ut och träffade massa folk. Askul!
Och ikväll blir det samma sak, ikväll är jag chaffis och ska träffa ännu mer folk. Ibland behöver jag verkligen komma ut till civilistationen och umgås.. I need that! Och självklart ska jag glida runt i in nya pärla. PUSS på min fina bil! (A) Ha en bra Lördagskväll på er alla. Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0