Lördag

Idag har jag hunnit med en heeel del!
Gick upp vid 9 imorse, tog morgonpromenixen med Maysan en sväng. Sen vid 10.30 så far jag iväg till Bovik för att få Maya trimmad lite. Tack Susanne!
Sen blev det en långpromenad och hundbus med Alice. Skönt att få tala av sig litti. Efter det bar det iväg hem till mamma och pappa för lite käk och se på nya husvagnen. Skit fin! Tror jag ska sno den lite såhär ibland ;) Men efter det så åkte jag hem för att städa, och även det är klart. Tog mig lite egen tid och drog ner till solstudion för solning. Grymt gött var det i detta fula väder.. (Det var regnigt då!) Och sen blev det en cykeltur med Maya. Grymt nöjd är hon iallafall, sover som en gris (A). Hon behöver lite extra motion eftersom 2-3 kg ska ner. Tiihi. Min tjej! Men nu är det BARA 1 vecka kvar, sen blir det Kristinehamn.

Nej, nu ska jag ta mig en dusch och se vad Lördagen har att erbjuda. Ha en bra kväll på er.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0