Måndag

Alltså, jag måste börja detta inlägg med att skryta lite hur duktig jag var. Eller jag kände mig duktig igår iallafall. Igår så tog jag och Maya en joggingtur/powerwalk på hela 7,5 km!! Blev längre än jag trodde, och jag kände också att jag orkade jogga en lång stund sen gå, sen jogga igen. Så höll jag på under hela turen. Jag har ALDRIG joggat/löpt förut, så jag känner mig jätte nöjd. Lite träningsvärk idag, men det gör absolut ingenting. Märker vilken skillnad det är redan ifrån första gången jag tog på mig löparkläderna.. Fortsätter jag såhär så kommer jag snart orka hela turen! :* Men först... Blir det shoppa nya och bättre joggingskor! ;D

Idag så ska förbereda lite käk, sen förbereda/packa till hundkursen ikväll. Längtar faktist, jag tycker det är superkul. Maya också, för hon blir tokig när jag frågar "ska vi på hundskola idag?". Haha, sötnos. Men annars så blir det lugnt, är ganska seg idag. Det är ju trots allt Måndag och slut på ledigheten en stund ;D

Byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0