Onsdag

Idag är jag så trött så jag tror jag skulle kunna somna stående! Fyfan, är så slut. Varför är jag det? Någon som kan förklara det? Jag lägger mig vid 22.00 och går u pp 06.00.. Jag får ju mina timmar, är ute och går på em osv. Men varför är jag så himla trött för?! Kannågon duktig förklara det för mig?

Fyfan vad det åska igår. Det small, och sen tog blixten ett hus i saxhyttan igår. Tråkigt.. :/ Tur att jag INTE är åskrädd, jag gillar åskan faktist. Tycker det är mysigt att sitta och titta när det "bleker" upp himlen. Så vackert!
Och vi som började med tältet direkt vid 16.00, och självklart började det regna och smälla just då! Och när vi var klara och hade fällt in allt igen, så då jävlar blev det fint väder.. Otur, eller?! Men vi har nog kommit på hur det ska vara.. Imorgon är det Utställning i Nora, och då ska vi inviga det nya tältet. Pappa ska nog med och hjälpa till, han kan ju det där. Säger han iallafall! Och han ska vara min fotograf! Haha. Önska oss lycka till! ;)

Idag så blir det väl lite småstädning hemma, och packning till imorgon. Tror även J skulle laga en god måltid. Han är så duktig på det ;b Sen ska Maya ute och motioneras, OCH så ska hon tvättas/badas idag. Så hon är fin till imorgon. Lill-stumpa! Hoppas vi får mer flyt i stegen tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0