Tisdag

Hej!
Idag/ikväll är det som sagt månadstävling på klubben, och jag är mega nervös. Jag ska iallafall dit och titta OM jag inte blir med. Men det är som dom säger.. Detta kan man kalla för en träningstävling, får se hur det går till på en riktig tävling. "Det kan inte bli en bättre början." enligt Helena. Haha!
Jaja, jag får väl hålla tummarna på att Maya kan det där med liggandet.. Får ta mig en liten tjuvträning när ja kommer hem efter jobbet, eller på lunchen.. Det SKA sitta kanonbra! :b Annars kommer vi nog sist ikväll. Men det är en placering det med ;) Haha! Nej nu får jag nog höja mina förhoppningar lite. HEJA MIG!
 Efter tävlingen så ska jag nog ta en promenad med Anna, Maya och Kita. Det ska bli oerhört trevligt! :* Om inte Maysan är alldeles för trött. Kursen tog slut på henne igår, haha! Hon drömde och snarkade ikapp med husse. Båda 2 är lika duktiga på att tala i sömnen. Haha! Gosnosar!


Och ja, som ni kanske har förstått så närmar sig även utställningen i Kristinehamn. Nu är det "bara" 4 dagar kvar. Och det känns som att det är 100 saker kvar att göra. Jaja, så kan det va. Får börja packa i tid.. BBL.


Kommentarer
Postat av: Elin & Billy

Lycka till på träningstävlingen ikväll, går nog superbra ;)

2012-05-08 @ 13:37:58
URL: http://elinselin.se/wordpress
Postat av: Elin & Billy

Hmm okej :// men det fixar ni lätt med lite träning sedan :) Det är ju en träningstävling, så det är ju bara att köra och göra sitt bästa ;) och ni kanske får mer poäng i de andra momenten så det väger upp? =)

2012-05-08 @ 15:20:37
URL: http://elinselin.se/wordpress
Postat av: Elin & Billy

Haha tycker det är modigt av er att ställa upp! Jag skulle vart skitnervös! hahahha :D

2012-05-08 @ 15:21:56
URL: http://elinselin.se/wordpress
Postat av: Sofie- Mina ord om Min vardag

Hoppas vi ses på lördag! Hoppas vi ses efter jag har tävlat så du slipper se nervösasofie ;)

2012-05-10 @ 07:57:34
URL: http://sooffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0