Tisdag

Vädret är någorlunda bättre idag, inte lika extremt blåsigt som igår. På jobbet så har det varit full rulle. Idag böt vi alla på Ovako ifrån TELIA till TELE2 i telefonerna. Och det är redan krångel... (Y) Ringde morsan, och hon hörde vartannat ord vad jag sa. Jag tror TELIA kommer tillbaka snart. Men nu har det lugnat ner sig, skönt!

Idag så idag lutar det nog åt en löptur om inte regnet hinner falla
. Hoppas inte, behöver en springtur känner jag. Röra på mig, och även att Maya ska få röra på sig.  
Och sen kommer även Alice förbi med ett utställningstält som jag ska köpa utav hennes mamma. Vilken tur! Jag som har letat och letat, har verkligen letar överallt, och sen sa dom igår att de skulle lägga ut det på blocket. Jag nappa direkt! 500 kr så var det mitt. Använt 2 ggr. Så nu i eftermiddag ska jag även hinna med och bygga upp tältet. Önska mig lycka till!

Nej, nu är det fanimej lunch! Ha en bra dag. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0