Tisdag

Alltså, jag har bara träning träning träning i huvudet just nu. Känner att jag verkligen MÅSTE träna tills nästa vecka på Tisdag. Kommer nog vara där mycket mer än vad jag brukar. Efter jobbet ska jag ner och träna träna träna.. Och efter det ska jag försöka få i mig lite mat, sen är det lugnt. Imorgon är det en vilodag, tänkte ta en långpromenad istället. Och sen är det lite träning på utställning eftersom vi ska iväg igen till Kil på lördag.

Vad jag kan tänka mig är att mina dagar kommer att se ut ungefär såhär;
Idag (tisdag); Hund-träning!
Onsdag: Vilodag
Torsdag: Agility
Fredag: Mjaa, antagligen lite träning av utställning och lydnad.
Lördag: Utställning - Kil
Söndag: A okej, vilodag! ;)

Så, nu är det duschdags. Sen ska jag åka hem och hämta mitt lilla hjärta för att sedan försöka träna. Träna på egen hand. Ska bli kul! Hoppas Maya är lika taggad som jag bara..

Ha en bra dag, puss!


Kommentarer
Postat av: Erica

Ni är verkligen i full gång nu! Lycka till!

2012-05-29 @ 20:08:14
URL: http://biche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0