Torsdag

Blev ingen långpromenad igår, blev en cykeltur på 11 km. Det va jobbigt nog. Kände imorse när jag satte mig på cykeln till jobbet att det värkte i sittbenen. Ajaj! Tog en promenad på kvällen istället, lite svalare då.
Men apropå imorse... Jag har sovit jätte skönt hela natten och sen vaknar jag 05.59 (klockan ringer 06) och stänger av alarmet och sedan skulle jag bara vända på mig (tror jag) men såklart somnade jag om. En kvart bara, men det räckte med att förstöra mitt system/rutiner. Jag har min tid och det att gå på morgonen, och sen så har jag märkt att det har krånglat en hel del nu på förmiddagen.. Att en kvart kan "förstöra" så mycket. Haha. Hoppas inte att "oturen" sitter kvar till kvällen då vi ska på Agility-träning.. 

Men vädret får vi fan inte klaga på! Det är underbart, allt är underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0