Torsdag

Igår blev det en trip till Karlskoga, köpte mig ett par byxor och tröja som jag ska ha på utställningarna. Blev faktist nöjd. Kommer sitta som ett smäck sen när det kommer på. Längtar så till nästa helg! Då är våran första utställning (:
Sen måste jag måste säga att det gick kanonbra igår på bowlingen! Fy fasiken så bra det gick! ;b Gjorde 197 UTAN handikapp. Så igår hade jag tur.. Fick en förfrågan om jag ville ta licens, men då svarade jag att den tiden finns tyvärr inte. Går bra såhär ibland men inte ofta. Jag har en hund att tävla & träna med. Hon går liksom före NÄSTAN allt ;b
Och som ni såg i dom inläggena innan så vet jag inte riktigt hur jag ska göra med utställningarna. 3 st "prova-på" (inofficiella) utställningar har jag anmält mig till som ni såg. Kristinehamn, Nora & Kil. Och går det bra på dom, så kommer jag anmäla mig till annat. Lite mer avancerade som SSRK har fixat. Eller så finns det internationella.. Får tala med min "coach" som även har flattar och ställer ut sina hon också.. Så får vi se vad hon tycker! :) Hon som kan, och hon vet lite mer om just detta. Tiihi! :* 

Men annars ikväll är det Torsdag (hela dagen också, men ändå ;b) och då är det Agility. Har inte tränat speciellt mycket på "läxan" och jag har haft fullt upp. Så jag får ta kvällen som den kommer, har tagit fram köttbullar som "extra gott" och hennes favvo leksak. Sen blir det lugnt.. Är så fint väder, man vill vara ute lääääänge. Så ikväll ska jag ta det  lugnt efter Agilityn, så en bra film och bara må gött! Låter skit bra tycker jag.
Ha en bra dag, för er som vill ha en bra dag ;) Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0