Lördag

Usch, regnig Lördag... Men vi började denna skit-dag med en frukost på mitt favoritfik - Guldkringlan. 
Och nu så är det tvätta, tvätta, städa och packa som gäller. Det känns det som att vi har hur mycket som helst att göra innan vi åker. Och det är faktist skönt att få komma hem till ett nystädat hem, inte sant? Så vi får nog ta en städ-dag imorgon också! ;) Och Måndag(?). Det beror ju på hur skitigt det ser ut då.  
 
Men nu ska jag försöka starta tvättmaskin numero 2, och sedan hämta Charlie. Vi är hundvakt ihelgen. Sen ska vi trotsta detta skitväder med en långpromenad! Vi hörs senare, kram på er. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0