Gick ganska bra

Igår körde vi ett träningspass på bruks med Emma och Malin.
Jag körde mitt med Maya och jag måste då säga att det gick super bra faktist. FAST jag hade glömt min klicker hemma.. Fick fina lägganden, hon låg kvar vid platsliggningen när jag återkom, inkallningen gick snabbt, hoppet gick bra osv. MEN det jag insåg igår var att vi måste träna ställandet under gång. På ordet "stå" så tar hon nåra steg och sen stannar hon. Så till på Måndag då vi har kurs igen så ska jag träna på ställandet! Jag SKA få till det.
 
Och innan vi körde träningspasset igår så läste jag några sidor i jägarbockerna om vi hade i läxa  och gjorde en del frågor och uppgifter som hör till. Duktig jag kände mig igår, 2 nyttiga saker på samma dag! ;) Haha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0