Hejdå helgen.

Ja, helgen gick fort denna gång. 
Men vi hann väl med en del. I fredags blev det toklugnt. Somnade som en stock och tidigt, var helt slut. Men i Lördags blev det lite mer. För i helgen var det "Oxhälja" i Filipstad så jag och mamma drog in dit på Lördagsmorgonen. Och som vanligt så skulle jag bara ha 2 saker, men det sluta med 10 typ... Det är farligt att gå på marknader ;) Men jag sa till slut till mig själv att det får vara nog med saker... Lönen måste sparas till HELA månaden och så ska den räcka till v 37 då vi ska till Värnamo (: Tihi.. 
Och på kvällen blev det även lugnt, jag och Johannes somnade på varsin ände utav soffan.. Haha.
 
Idag blev det lugnt. Vaknade med huvudvärk, och vaknade vid 9.30 dessutom. Brukar inte sova så länge.. Men idag blev det så. Och huvudvärken har tamejfan suttit i heeeeeela dagen :/ Fast jag har tagit alvedon. Men jaja, mamma och pappa frågade om jag skulle med ut och äta vid lunch och det gjorde jag. Sen efter det frågade Johannes om vi skulle dra till Karlskoga för att handla, och det gjorde vi också.. Fast denna gång slapp jag betala, så det blev inte så dyrt ;) Tiihiii! Och när vi kom hem därifrån så tog jag på mig gåskorna och tog mig en långpromenad. Och det blev precis milen! (: Jag och Maya känner oss så duktiga just nu ;*
 
 
Men resten av kvällen lutar det åt soffan, ska försöka få bort min huvudvärk. Johannes står för matlagningen.
Och imorgon börjar arbetet igen. Hoppas ni alla har haft en bra helg! Kram på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0