HUND PICS

Gårdagens badning. Med min egna kamera.. Som ni ser så har jag inte lärt mig kameran HELT än. Jag ska läsa på  och se vart det dära "sportläget" är så ALLA bilder blir fina. Eller är någon kunnig på det? Jag har en Sony Alpha A35. ALLA råd och tips tas emot..
 

Lite söt är hon!

Och här nedan kommer bilder ifrån dagens träning med Malin och Emma. Och dessa bilder är tagna utav Malin, eller det är iallafall hennes kamera! =)
 


Och efter träningen så blev det lite bad och bus!


(iphone bilder!)



Och sen kom självklart min älskling på besök! 
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Fan att du int sa nå 😉 då kunne du ju tagi din kamera i går och prova lite olika inställningar 😉 men ta med den nästa gång så ska vi väl styra till de där 😁😁😁😁

Svar: Haha ja! den var ju med i bilen.. Men eftersom du tar så fina bilder så fick den ligga kvar i bilen! :) Ja, det får jag göra då! =D
Sara

2012-09-11 @ 06:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0