Onsdag

Efter jobbet idag blev det en promenad med Alice, och det var alltid lika trevligt. Synd att hon ska flytta till Örebro och då hinner vi ju inte ses lika mycket. =/ Jaja, får ta det när du är hemma i byn. 
Men Maya är iallafall helt slut efter turen och "lilla" buset med Lewis och hon fick även leka lite med Porsche(stavning!?), men det var inte så mycket bus. Var mer snuskerier, iallafall ifrån Lewis sida.. Pojkar alltså! Eller ska man säga "tikar"?! Fördelar och nackdelar med båda 2 :) I nuläget önskar jag att vi skulle haft en hane, för fan vad seg och trälig hon är nu efter löpet.. Men hon är faktist go ändå! Min älskade flicka! ♥ 
 
Och annars så borde jag börja packa lite kläder. För på Fredag ska jag och Maya rulla bilen till Värnamo för att träffa och umgås med Erika&Wille. Undra vad det ska bli för väder, vad behöver jag packa? Sen ska jag även packa iordning mat till Maya, och lite annat grejer till henne. Och imorgon ska jag hinna tvätta bilen, städa i bilen, tanka bilen, fylla på luft och olja innan hundkursen imorgon. Ojojoj, om jag tänker efter så har jag inte tid att sitta här längre. Kanske bäst att börja, för det brukar gå fort när man väl börjar ^^ 
 
 
Gnite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0