Tisdag

Såg ni på programmet igår? Vad tyckte ni?
Jag själv blev lite sådär, och just i det rummet som dom "satt" och pratade om allting. I det rummet så brukar det typ bara "tomt". Eller man väljer att inte vilja sitta där typ. Ajja.. Kanske bara är att man inte vill sitta där?
 
Men iallafall. Efter programmet så tog jag ut Maya på kvällsrundan och skulle inta sovläget. Det gick bra, men jag va lite på spänn. Jag tycker det är intressant att kolla på sånna program men jag blir även lite skrajsen. Och jaaaaa, jag somnade väl ganska snabbt. Och vid 2.30 inatt började hunden tok-skälla.. Ligger och morrar och tittar ner emot trappen.. Och eftersom jag redan är på spänn så flög jag upp. Tänkte att J skulle vara hemma, men jag hörde inte någon alls. Inga ljud, inga steg.. Men NÅTT eftersom hon kollade ner i trappen. Jag låg vaken en stund och till slut skickade jag ett sms och frågade om han var hemma. Jora, klart han var! Då blev jag så jävla förbannad och drog ur kabeln till tvn och boxern nere och då hörde jag hur det började röra på sig nere och igen stegen. När han kom upp och la sig så sa jag att han kan väl iallafall säga till att han är hemma. Hellre att han viskar/ropar lite lätt upp i trappen "jag är hemma".. Då blir Maya lugn, och jag jag är mörkrädd kan faktist slappna av och somna om lätt. Men men, idag är det en trött dag ska ni veta! Men inte så konstigt!? :)

Sen ikväll är det även jägarexamenskurs.. Och jag har varit duktig och gjort läxorna!! :D Ska hinna med en promenad efter jobbet med Fredrika om det inte regnar. Så hoppas det INTE regnar då. Ajja, det spörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0