Kunskaps-dags

Det blev inge träning idag... Anna kom på besök med Kita för hundbus. Men före det så fick Maya besök av sin moster. Eller rättare sagt, en annan flatte-tik som är ifrån samma uppfödare och mamma. Så det har blivit väldigt mycket hundbus, och sen efter det tog jag och pappa en promenad. Nu är vi 3 utslagna tjejer - jag, Maya och katten (Sassy). Och Johannes är alltid utslagen så det behöver jag inte säga någonting om ;)

Men nu ska jag ta tummen ur röven och läsa lite böcker.. Eller böcker kan man väl inte kalla det, kunskap och fakta är det väl rättare sagt.. Ska läsa lite ur jägarexamensboken så fåglarna fastnar och sen lite ur en bok som heter "med sikte på 10:an", en lydnadsbok. Godkväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0