Hej Söndag!

Hejdär.
Gissa om det blev lika sent inatt igen? Jorå, tamejfan... Rädd va jag med! Säger bara - fan för skräckfilmer! Vi började kolla på Panaromal Activity (har redan sett den!) men jag blundade nästan hela filmen. Fast vi råkade spola över en del... Jag skulle faktist sova själv! Men jag åkte hem till Björnvägen och sov istället! Fick nattsällskap, tur va väl det. Seriöst, fan vad rädd jag har blivit den senaste tiden. Vad händer?

Men resterande av dagen blir att städa, tvätta, diska, handla och sist men inte minst duscha. För Patrik är väl hemma om 2-3 timmar tror jag. Han va i Mora för ett tag sen så. Saknar han lite faktist! Har varit lite ensamt.. Så jag ska väl pyssla med det nu idag jag, i det fina vädret! :( Sen ikväll klockan 19.00 är det faktist Gossip Girl på kanal5.. Glöm inte det förfan, en väldigt underbar serie!


Sen just jävlar, sen har jag blivit bjuden på galej nästa helg. Glitter&Glamour party! Jag fick ta med mig vilka jag ville. Några som är sugna? ;b Nej, nu måste jag börja om jag ska va klar tills Putte kommer. Ha en bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0