Hej tja Tjena!

Jag borde väl faktist berätta att morgonen startade bra. Klockan ringde, det va dags för frukost.. Och 10.00 så drog jag till Arbetsförmedlingen för att rätta till några små problem som blev fel förra månaden. Vid 11.00 tiden så drog jag på en jobbintervju (lite nervöst!) och nu ska jag faktist skriva om mitt CV som jag sedan ska skicka ut/lämna på 2 ställen. (Men jag måste åka hem till mamma, eftersom jag inte har något "bra" skrivprogram så som Word eller Office!!) Men dom söker tydligen personal, så det är lite akut med det. Det kanske löser sig med jobb eller sommnarjobb, trotsallt?! :) Jag hoppas mest på 2 ställen. *Håller alla tummar och tår!* 

Dags att leta upp ett USB-minne för att lägga mitt CV på den och sedan dra till mor och far för att skriva om den lite. Önska mig lycka till! (: Puss


Kommentarer
Postat av: Sanna the panna

Svar: Jag försöker i alla fall! :D Tacktacktack. Hoppas att du fortsätter att kika i min blogg!

2010-04-06 @ 15:00:30
URL: http://sanna222.blogg.se/
Postat av: 2barnspappan

Oj, här var det omgjort... Fint!

Håller tummarna jag oxå då! =)

2010-04-06 @ 16:18:05
URL: http://brevetsomaldrigkomfram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0