Inte bra alltså

Som sagt så va vi hos min farmor och farfar och käkade god mat. Och seriöst, jag kan inte fatta hur jävla ont i magen man kan få av mat alltså. Sen har jag faktist smakat på "memma" också, inte direkt min grej men det gick väl och äta. Det kan varit den som spökade också? Ingen som vet riktigt. Men nu mår jag faktist lite bättre. Jag satte mig på balkongen och lät solen lysa på mig en stund, för att också få lite frisk luft. Hade med mig bärbara datorn ut en snabbis, så helt ensam va jag inte. Men jag fick även se ett äkta vårtecken när jag satt där ute och titta ut - Jag fick se sädesärlan. Glad jag blir när man verkligen känner värmen och ser vårtecken, våren är här! :)

Men nu så såg jag att det va Pearl Harbor på 4an. Ska nog slänga mig i soffan och glutta lite på den? Tror det låter som en bra idé! Blir att se på den med mig själv, lite ramlösa och nå mat(?). Men frågan är... Vad för mat? Sen tror jag det va prat på en promenad(?) :) Men vi får väl se hur det blir med det. Passar bra om vädret håller i sig om det blir promenad. Tummen upp på det. Eller så kanske det blir något annat? ;b Kanske får hit någon kaffesugen person också om inte klockan blir alldeles för mycket också! (: BBL. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0