Kuttan!



Ni har väl inte glömt att besöka våran söta Hälleforsare JuliaBerg som gör egna, handgjorda smycken? Hon kämpar som ett djur för att få fina halsband, armband, klockor, örhängen. Ja det mesta helt enkelt. Besök henne, och handla massor! Ni kan få en liten tjuvtitt på några av hennes mästervärk på bilderna här nedan:

    
   


Erkänn ni vart lite sugna på nya smycken nu? Eller, det finns ju massor mer att välja mellan. Ni kan gå in på http://www.juveliasmycken.se/ för att läsa och hitta mer förslag på smycken. Kom igen, jag vet att ni vill ha. Det är inte så dyrt. Hon är faktist inte så dur för övrigt heller ;) (Ps. Julia.. Nu har jag varit snäll mot dig!! ;))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0