Lördag

Nej men vadfan, heeej! (:
Jag har lite småsaker att göra nu innan kl 13.00 faktist. För då är jag bjuden på kalas i Hammarn. Blir smörgåstårta tror jag, och det är massa gott! Så jag ska väl ta mig en dusch, och göra mig iordning. Men jag vet inte riktigt vad jag ska ha för kläder på mig :/ Ni kan få några bildexemplar

 1.  2. 3. 4.  
Vad tycker ni? Bild 1,2,3 eller 4an?
Eller om ni har nå annat förslag på klädsen, säg till. 

Jag har inte ritkigt bestämt mig, men jag får väl tänka på de medans jag duschar ;b Och plattången ska i, hårfönen ska fram.. Hmm, börjar känna mig lite stressad :/ Tol, where are shen i need some help with my hair? Äsch, jag får klura ut själv vad jag ska ha för frisyr.. Suck, jobbigt de blev! ;b


Nej, nu blir det en varm dusch och sedan en god frukost! (: Kanske återkommer när jag är klar, så får ni se hur resultatet blev med hår och kläder.. Det spörs! BBL(?).


Kommentarer
Postat av: ingen du kännner

ingen utav bilderna alla var lika f ula och du är ful

2010-04-24 @ 11:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0