Lördag

Hmm... Dålig uppdatering? Ja väldigt!
Men idag så har jag haft ganska full upp (som vanligt!). Sov till halv 1 (det behövdes!), sen åkte till mor och far och åt. Sen så blev det en roadtrip med dom. Har också hunnit med att träffat Emilia lite. Sen blev det grillat på kvällen! Fatta vad gött det va. Magen bara skrek av lycka ;b Och nu sitter jag hemma med Emelie och funderar på om jag ska ta mig ett glas vin eller inte. Det är ganska dött ikväll tyvärr. Men får väl hoppas att det leder till något iallafall. Ingen som vet. Nu ska jag va social med Emlan. Tjuuuus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0